Reklamačný poriadok

1. Všeobecné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok upravuje postup kupujúceho – spotrebiteľa (ďalej len „zákazník“) a predávajúceho pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu www.zealfashion.sk.
Reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

Predávajúci:
VAM group, s. r. o.
Šalviová 40, 821 01 Bratislava
IČO: 50471333
DIČ: 2120337186
IČ DPH: SK2120337186
E-mail: tvojzeal@gmail.com
Web: www.zealfashion.sk
Banka: Tatra banka, IBAN: SK04 1100 0000 0029 4503 1788


2. Zodpovednosť za vady tovaru

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí zákazníkom, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe.
Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom.
Na tovar predávaný so zníženou cenou z dôvodu vady sa záruka nevzťahuje na tú vadu, pre ktorú bola cena znížená.


3. Uplatnenie reklamácie

Zákazník si môže uplatniť reklamáciu nasledovne:

  • písomne poštou na adresu:

VAM group, s. r. o.
Bratská 3, 851 04 Bratislava (Salon Premio)

  • alebo osobne na tej istej adrese.

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať ako balík (nie na dobierku) spolu s krátkym popisom vady a kópiou dokladu o kúpe (faktúry alebo pokladničného dokladu).

  •  k reklamovanému tovaru priložte kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode - faktúru, ktorá tiež slúži ako záručný list a priložte vyplnený formulár pre reklamáciu. (stiahnuť tu)

4. Vybavenie reklamácie

Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní.
Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Počas tejto lehoty bude zákazník informovaný o spôsobe vybavenia reklamácie.


5. Spôsob vybavenia reklamácie

Ak je reklamácia uznaná ako oprávnená, predávajúci podľa charakteru vady:

  • zabezpečí opravu tovaru,

  • vymení tovar za nový, alebo

  • vráti zákazníkovi kúpnu cenu v plnej výške.

Ak reklamácia nie je oprávnená, tovar bude vrátený zákazníkovi spolu s písomným odôvodnením zamietnutia reklamácie.


6. Vrátenie tovaru do 14 dní (odstúpenie od zmluvy)

Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Tovar musí byť nepoškodený, nenosený, s pôvodnými visačkami a obalom.
Pre odstúpenie je možné použiť vlastný formulár alebo zaslať e-mail s informáciou o odstúpení od zmluvy na adresu: tvojzeal@gmail.com.

Tovar treba zaslať ako balík (nie na dobierku) na adresu:
VAM group, s. r. o.
Bratská 3, 851 04 Bratislava (Salon Premio)

Po doručení a kontrole tovaru bude zákazníkovi vrátená zaplatená suma (vrátane nákladov na doručenie v najlacnejšej ponúkanej forme) najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia.


7. Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok je platný a účinný od 05. 11. 2025 a je zverejnený na internetovej stránke www.zealfashion.sk.
Predávajúci si vyhradzuje právo na jeho zmenu v súlade s platnými právnymi predpismi.